Children of bodom- Touch like Angel of death
Him - Wicked Game
Nightwish- The pharaoh sails to orion
Episode 666
Turisas- The Dnieper Rapids
aciarium - immortal warlord
Skyfire-Breed thtough me,Bleed for me.
Dark Tranquility- Monochromtaic stains
Pink Floyd - Wish you were here
À ne pas écouter si vous êtes en dépression cette musique. Ayoye le felling
Pink Floyd - un peu de tout...
Vital remains- Black Magic curse
scream - timbaland ft. (2 filles:p))
Hurt-Johnny Cash et Devil's Dance Floor-Flogging Molly...ça fait étrange d'écouter deux genres de musique si différents un après l'autre
dans mon monde - sniper
Ces temps-ci, Megadeth, Children of Bodom, etc.
Therion- Eye of Shiva
http://www.youtube.com/watch?v=s1bj8tTAz18&feature=related
Apocalyptica - Quutamo
Children Of Bodom - In your face
http://www.dailymotion.com/relevance/search/children%2Bof%2Bbodom/video/xrvyx_children-of-bodom-in-your-face_music
pas non ?
Kalmah - They will return