oui celle aussi est belle mais !
pas compris le sens de la musique
On the darkness and the silence on the night... i shearching and i melting to you i give my live... wanna feel in my heart... crime is the way... not for honor... but for you...! I still in a dream... Snake Eater !
des petits morceaux... franchement impossible de décrire cette musike ! faut terminer le jeu pour la comprendre
c´est chanté par the boss et non par eva on se rens conte a la fin