Voila je viens d´installer le jeu et des que je le lance voila ce que ca me met :
Please enable Direct3D acceleration. You can do this by starting dxdiag and enabling Direct3D Acceleration in the Display1/2 tab after installing DirectX 8.1b (or later) and the latest drivers for your graphics card.
Quelqu´un pourrait me dire ce que je dois faire svp ?? !!