oi on hien a bouff es doits ´écri aec e nez, é c´es trè ur dautan ue j sui
crevéééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé
éééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé
éééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé
éééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé
éééééééééééééééééé , erde dsl j me sui endormi su touch...