Salut a tous G lu kelke par kil falé les catalyst 3.9 pour jouer a far cry ? C´est vré ? Paske moi G les 4.1 et sa march pa; G les graphismes qui sont tout verts et sa lag a fon ! !! Eske kelk1 a pareil ? Eske je doi passer au 3.9 ?
PS : G un P4 2.6 Ghz, 512 mo de ddr ram, Ati radeon 9000 128 mo.
PS: JE fé tourné call of duty a fon san problème