Voila ! depuis hier soir j´ai ce message d´erreur qui s´affiche lorsque je lance le jeu :
-Microsoft Visual c++ Runtime librairy
-Programe:c:\the saga of ryzom\client_ryzom_rd.exe
This application has requested The Runtime to terminate it in an unusual way. Please contact the application´s support team for more information.
IMPOSSIBLE DE JOUER !