hi everyone. i have just checked into my hotel in west hollywood and am using blogs in hand to post from my pda mobile. this way i wll be able to keep you updated. and i have some exclusive news for you tonight. there will be a star wars exclusive for wii, i just learned, light sabers and all. it will be revealed tuesday
Source "Wii definitive speculation"
traduction pour les "râleurs":
Salut tout le monde , je viens juste d´arriver à hollywood ouestl´hotel et j´utilise un logiciel de blog sur mon pda mobile.de ceete manière je serai en mesure de vous informer régulièrement.Ce soir j´ai des news exclusives pour vous.
Il y aura un star wars spécialement pour la Wii, je viens de l´apprendre avec sabre laser et tout.Il va être révélé mardi.
Voilà 