Alexis >>voila,sa me derange pas qu´on dise sa après y avoir reflechis et s´expliquer après.
je n´aime pas qu´on dise sa sans reflechir commme sa.
sa me vien a dire que je n´iamer pas que les autres ne reflechissent pas
nan je rigole ^^
_ __ ______ _ ____ _
CQFD! 