me revoila
Sensationally today Shigeru Miyamoto comfirmed that a brand new Zelda game, entitled 'The legend of Zelda: Axis of shadows', would appear on the Wii by early winter
ok donc daube, un zelda ça prend pas 1 an à être fait.
He stated "Everyone loved Twighlight princess, so we will try to do more of the same". He also comfirmed that the brand new title will run on the twighlight princess engine.
pas d'évolution, sans moi, zelda tp est moche maintenant. le seul zelda à reprendre le moteur d'un autre c'est majora mask et encore il l'améliore... alors que là...
c'est décidé, je peux me passer des zelda. rien ne vaut les anciens.