sinan c'est clair que fullanime c'est super pour les téléchargement
et pi pour les hentais, hein odd ![]()
640.
à peine 100 messages en mon absence.
si square s'en met plein les fouilles ça peut ere pas mal
sinan la contrefaçon c'est un truc dont jme fout un peu
Vgchartz Cumulative Worldwide Data: Wii passes Gamecube LTD Sales* on 2/10/08
Jacob Mazel
February 14, 2008
Wii Sales Pass Predecessor
Nintendo’s latest console, the Wii, which was released in November 2006 in North America, and December 2006 in the rest of the world will surpass the lifetime sales of the Nintendo Gamecube by February 16, 2008. Through February 9, 2008 Wii has sold 21.490 million consoles, while Gamecube had sold 21.515** million consoles. Worldwide, Gamecube has been selling fewer than 500 units per week lately, while Wii has been selling several hundred thousand units per week. Using the week ending February 9th, when Wii sold 447,000 units in one week as an estimate rate of increase (~64,000 units sold worldwide per day) for the week ending 2/16 Wii lifetime sales caught and surpassed Gamecube lifetime sales on February 10th, 2008. Even if Nintendo only ends up selling 175,000 Wiis for the week ending 2/16/08, Wii passed Gamecube on February 10th, 2008. Considering Nintendo sold nearly 300,000 Wiis just in the Americas and Japan for the week ending February 9, 2008, it is very unlikely Wii has not already passed Gamecube lifetime sales as of the writing of this article (February 14).
The Decline from NES to GC
Prior to the release of Wii, subsequent Nintendo consoles since the NES have seen falling sales. Lifetime NES shipments hit just over 61 million, but SNES shipment totals declined to 49 million. After the SNES, sales fell further with Nintendo 64 lifetime shipments about 33 million. GC lifetime sales declined further still: the console will never reach 22 million boxes shipped. In the wake of Gamecube though, Nintendo has a console likely to be the most successful in the history of the industry - a console that continues to reach sales milestones faster than PS2 over a year into launch. At worst, Nintendo has a console that reversed the trend of declining sales following the NES. In either case, Wii is a success story for Nintendo.
What the Future May Hold for Wii Sales
It is also worth noting that while Wii sales have now surpassed Gamecube sales worldwide, and that while Wii sales have already passed Gamecube sales in Eurasia, Gamecube lifetime sales remain a few million ahead of Wii lifetime sales in the Americas. Wii will not pass Gamecube lifetime sales in the Americas for at least six months, although it should happen by the end of October.
In the next month to six weeks, Wii sales will surpass Xbox sales. Following that, Wii sales are on target to pass Sega Genesis sales and Nintendo 64 sales by August. Toward the end of the year, Wii sales will likely approach or surpass SNES lifetime sales.
When using the first launch date of each console (Sept 01’ for Gamecube in Japan and Nov 06’ for Wii in the USA) to compare when sales milestones were reached, the difference in timing to reach 21+ million units is quite striking. Put simply, Wii sales worldwide in 15 months are equal to Gamecube sales in 77 months. One way to interpret that is to say Wii is selling five times faster than Gamecube since Wii needed 1/5 the time to reach the same number of sales Gamecube has attained. Assuming the trend of Wii topping Gamecube shipments by 5:1 continued over the entire lifetime of Wii sales, worldwide shipments would hit 110 million in 77 months.
Contact Vgchartz at jmazel@vgchartz.com
http://vgchartz.com/news/news.php?id=847
j'ai suivi tes conseil luna, je me suis barré des tours jumelles, et j'ai donc choisi jiraika comme première sous quête de clé...
waouh que c'est long!!!!! ça fait des heures que j'y suis, les ennemis sont chaud et ils ne rapportent pas grand chose comparé à ceux du désert de la planète du héro, je doit dire que je trouve ça assez dur et puis en plus j'ai bien l'impression que j'ai pas fini avec ce niveau....
en plus pas d'arme ou très peu, pfouuuu, du coup je me ballade avec quelques armes qui sont en lv confirmé et ça arrive pas souvent que j'en trouve de nouvelles, bref, si t'as des magasins à m'indiquer pour des grosses armes en lv de plus que 40, je suis preneur...
et puis ma supernova ne fonctionne pas, est-ce parce que je ne l'ai pas débloquée avec kisala (comme tu m'as dis cette nuit)? car j'ai quasi la supernova level2 avec jaster...
ça commence à être chaud pour ma poire quoi, heureusement que les marchands sont là si tu vois ce que je veux dire, lol
et puis la grenouille veut pas fusionner certaines armes, elle me dit que si je le fais, je n'aurais plus rien pour m'équiper, je comprend pas trop...
marouille
les armes d'un niveau supérieur à 40, c'est rare.
je n'ai pas dit que tu devais le débloquer avec kisala, supernova est un coup qui appartient à jaster.
j'ai dit que kisala était nécessaire pour l'utiliser car supernova est un coup qui nécessite d'avoir 3 persos dans l'équipe, et ces 3 persos doivent être jaster, kisala et zegram, sinon l'attaque est indisponible.
met kisala dans ton équipe et fait lancer supernova par jaster.
sans doute que tu n'as pas assez d'armes dans l'inventaire.
ok merci vieux, c'est vrai que j'ai pas beaucouo d'armes, vu que je les fusionne à chaque fois
sniff, ça veut dire que je vais devoir renvoyer lilika au vaisseau, c'est triste car je lui ai trouvé une chouette tenue
![]()
marouille
tu veux voir toutes les tenues de tous les persos?
merde, j'avais un site mais il est plus accessible, il buggue à mort.
bref à 5 à 6 costumes par persos, bien sûr on ne peut pas tout avoir, sauf en finissant le jeu à 100%
et on peut recommencer ensuite une partie, en appuyant sur r1 on garde les costumes de la partie d'avant.
marouille
pleure pas, kisala est très réussie.
c'est bien la première fois avec ce matin qu'on se parle pas à 1 heure du mat ![]()
ca avance pas ![]()
salut les rpgistes
c'est clair, mais je me décale de plus en plus en avant, c'est n'importe quoi lol, c'est la faute de ton jeu aussi ![]()
salut chef, que dis-je, grand chef ^^
salut chef
tu tombes bien, je suis en train de tester jeanne d'arc.
graphiquement c'est moche, j'ai vu une cinématique et le son était daubé. pour le reste c'est du trpg plus classique tu meurs.
et décidément je supporte pas les trpg...
décidément, même dragoneer's aria m'a moins déçu, et c'est du tpt.
marouille
rg est en effet assez prenant quand on s'y met.