ce serait cool que juste après mon message le topic soit lock
En effet ce serait cool
Mais je gagne
Je gagne encore.
Plus maintenant.
Ah bon?
Je gagne
Non je gagne
Je gagne en force!
Si!
GAGNÉ !
Si )))))
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Si
Je gagne!
Chut je gagne
Si :*(
Méchant
Si tu le dis
Hey hey !