il a meme pas un an....
né en mai l´année passée..
pis y´a des jours ou on se réveille avec une voix de chanteur de blues.. et meme la banlieue ressemble au Mississipi river...
OW, We’re so glad to see so many of you lovely people here tonight, and we would especially like to welcome all the representatives of illinois’ law enforcement community who have chosen to join us :music: