Sujet : Il a tu des modes sur le xboxs???
philou155 Posté le 04 mai 2006 à 22:12:23 : bin ses ca!
Te f´rais mieux d´apprind à bin écrire cheu l´Frinçais académiquaï, ichi in est su un forum francophone, et chi tout l´mont y s´met à écrire din l´langue eu d´sin coin, in n´a pas fini d´po s´comprind.