Yeah,I remember.
Hi cyrflo !
Miss Freunegonde, if you click on my question mark, you could send me an e-mail...
so find my topic, i´ll explain you there.
wich topic ? https://www.jeuxvideo.comom/cgi-bin/jvforums/forums.cgi
right now, I am cross
pk parler en anglais ?why speak in english ?Warum Englisch sprechen ?porque hablar inglese ?perché parlare inglese ?
ich weiss es nicht. ich weiss nichts
Ja, das war was ich denke...Vielleich um intelligent auszusehen ?
l´allemand
Ja, das war, was ich denkte...Vielleicht um intelligent auszusehen ?
ya, I enjoy german but overall I prefer so much english because I´m a better speaker !
mais moi, je n´ai sais pas plus
arrêtez je vais vraiment vomir là
DameFreunegonde Posté le 19 août 2004 à 21:19:36l´allemand
Alors là,pas mieux !
" arrêtez je vais vraiment vomir là"
Da ist kein Problem
o en espanol ?espero que es mejor ?
I don´t need to learn spanish ti understand spanish... Great !
bon moi je sors de ce topic que vous saccagez(il faut pas oublier les alala )
Alala les germanistes...