men branle je gagne
. ...........
je gagne ! !!!!!!!!!!! Yesssssssssssss
chui le meilleur je gagne
! !!
yes yes yes
hein ? ^^
c´est moi qui gagne ^^
Et non
et nnan zètes tous cassés je gagne!!
et non
Pfffhh....
Irumi t nul ta pa mi FFCC dan ta liste sur ta carte!!et g gagné!!
ca fesait longtemp que j´avait plus vu ce topic!