tu ma connai par coeur °0°
ki veut du nescafé????^^
non je te rmercie
You know what is out hereYour heart can´t be blind...Open your eyesAnd open your mindOpen your toughtsDon´t say behind
reprise refrain
Erase all the bordersAnd start in your head.Open your mindTo thoughts seldom said...Open your eyesAnd open your mindOpen your thoughts
alors..... koi vous racontez depuis hier?
rereprise refrain
et voilaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ouf
accompagné de café estr super cette chanson,sisi je vous assure j´ai deja essayé
BRAVO!!!! ^^ tu chantes hachement bien^^
sa y´est j´l´é ai tué
je sui po rester longtemp hier alors je sai po c kil on dit
merci chibi
tas tuer ki????
non , oublie
la vache,je vais jouer a la xbox dans quelques instants
je vois kil y afoule... comme d´hab koi...^^;
vou avez deja eu des secousses sismique chais vous?