You´ll need all the strategy skills you can muster to drive back Sturm´s troops!
Sturm, the cruel master of the Black Hole Army, has found a way to drain the resources of every country in Cosmo Land, and somebody has to stop him! You´ll have the help of all-new COs, as well as all the original ones, now boasting new and improved CO Powers. Master new Super CO Powers like Typhoon to rain destruction on your enemies and bring them to a standstill. Discover the power of the massive neotank, and earn the right to deploy these powerful units in battle. Hundreds of new battle maps await you in this sequel to the awardwinning, turn-based strategy title Advance Wars. With both single- and multi-Pak game modes and a map designer that lets you create your own battlefields, you and your friends will never run out of ways to play!
bon je traduis ( je fais ce que je peux) mais les cosmonaute ( a la place des aliens!!!) ca doit etre marrant
vous allez avoir besion de toutes vos capacité pour butter les units de sturm
sturm le cruel maitre de black hole a trouvé une méthode pour extraire les ressourcres de tout les pays de cosmo land, et quelqu´un doit l´en empecher!! vous allez avoir l´aide de nouveaux CO, meilleurs que les originaux[ma ptite note, des clones??],maintenant vanter vous de vos nouveaux pouvoirs. le maitre nouveau super pouvoir de co comme typhon pour faire pleuvoir la destruction sur vos ennemis et les amener a la mort. decouvrer la puissance du massif néo tank, et gagner assez pour deployer ces unités ultra forte ds la bataille. une centaine de nouvelle maps vous attend ds ce jeu [bon ils disent des trucs a la con styel que aw c´est un jeu de stratégie je passe] avec le multipak et le createur de map vous pourrer creer des aires de combat [a bon lol] , vous et vos amis, n´arreterons jamais de jouer!!
Merci furlisht ( sans programme)