Voila,j'ai rédigé en travail en Néerlandais,si quelqu'un pouvait le relire vite faite pour voir s'il n'y a pas des grosses fautes,se serait très sympa
Merci d 'avance les gars
De film ad fundum heeft een actueel onderwerp: De dooprituelen aan de universiteit.
Het is de geschiedenis van studenten die in het universiteit van Leuven gedoopen zijn.
Het is een drama want Sammy,een van de shachten sterft wegens de onverantwoorde houding van de praeses . Dit praeses sterf ook wegens Tom.
Bonvendien,zijn de schachten vermederen bij de anciens.
Guy Bogaert : Hij is de praeses. Hij houd van de schachten vermederen.Hijs is onverantwoorde. Ik vind dat hij stompzinnig is. Volgens mij,als Sammy gestorven,dat is zijn foute !
Sammy : Hij is een brave en sympathiek jongen maar hij is heel schuchter en voorbehouden.
Hij wilde niet gedoopt maar hij is bij deze vrienden veroorzaakt.
Petra,Joop en Bol : Ze zijn schachten maar ze zijn niet als Guy.Ze zijn heel sympathieke. Ze zijn vrienden met Tom,Denis en Sammy.
Tom en Denis : Ze zijn de beste vrienden van Sammy. Na de dood van Sammy,is tom het droevigst en het meest oproerling. Volgens hem is Guy verantwoordelijke voor de dood van Sammy.
Ik houd van Tom want hij is heel moedig. Hij heeft altijd Sammy verdedigd !
Ik geef drie sterren op vijf aan deze film.
Ik vind het heel goed.De sfeer van de film is goed verwezenlijken. De sombere kleuren pass precies bij de somber onderwerp van de film. Elke acteur speelt heel goed. Ze kruipen echt in de huid van hun personages.
Maar dat is een beetje onrealistisch.De dooprituelen zijn te veel overdreven.. !