Bonjour je suis en seconde c´est ma 3 ieme annee d´anglais et on me demande d´ecrire une lettre pour remercier une famille americaine de m´accueillir en banlieu New Yorkaise et parler un peu de moi et de ce que j´aime bien . Voila ce que j´ai reussis a faire avec l´aide de google ... et que je vais rendre a la prof :
Letter to the Boutins
Hello, let me thank you for hosting me in your house, I have chosen to stay with your family because you all look really sweet and nice people and I am sure you will not regret your decision . Let me talk a little bit about me, I am an Open-minded person, I like playing video-games on my computer (Online or Offline), Surfing on the Internet, Watching movies, Edit photos and making video montages ,I also like swimming ,football , Visiting interesting monuments . I dislike museums and walking pending overtime . That´s all !
If you want to know more just send me a letter or an email !
Qu´en pensez vous s´il vous plait
? merci d´avance :D