Salut,
Voici une réponse à une lettre que j´ai du faire, rien de bien compliqué mais mon niveau en anglais me fait préférer demander un avis de votre part sur ma lettre ;)
"Dear Sir,
We have received our enquiry letter and we thank you for the interest you take into our company and our products.
In your letter you asked us if we can deliver you a large stock. There is no problem about that, we have lot of stock in our warehouses, and so we can deliver any quantity.
Concerning the discount you asked for the quantity, our general offer is about 5% discount. For the trade discount off net list price, we don’t exceed 15%, which is already a good discount.
So, if you agree with these discounts, here it is our terms of payment: you have to pay immediately (draft at sight). Obviously, these conditions could be revised when we’ll used to deal together.
We are in success in all the Europe with our products, they are appropriate for everyone, every age. So we are sure to have the same successful result in England.
Yours sincerely."
Si, en plus, vous voyez quelques trucs pour un peu ettofer cette lettre tout en restant ds le même domaine, je prends aussi :p
Merci