le tout read the two paragraphs about how linda and joe enjoy spending their free time.
Then answer the questions.
I usually don´t have much free time on saturdays because i enjoy waking up very latel the only reason i get up is because i prefer going out with my friends to staying in bed .After i get all made up.i go into town to meet my girlfriends . we love handing out together ,going shopping or chatting at a friend´s house.we are very interested in the latest fashions.we talk a lot about them.by the end of the day.i´m always shocked at how fast time flies by.too bad everyday can´t be saturday!
during my free time at the weekends,i usually like getting up before my family and my little brother so that i can have the computer all to myself.i love surfing on the internet and playing computer games.in the afternoon,i prefer going to my friends to going out.we enjoy sitting around, eating pizza and watching films.we are pretty good at doing nothing.but, that´s not a problem; we all need to relax, don´t you agree?
la traduction
lisez les deux paragraphes au sujet de la façon dont le linda et le Joe ont plaisir à passer leur temps libre. Répondez alors aux questions. J´habituellement n´ai pas beaucoup d´heure libre le samedi parce que j´ai plaisir à réveiller très le latel la seule raison que je me lève est parce que je préfère sortir avec mes amis à rester dans l´After de lit j´obtiens tout ai transformé up.i aller en la ville pour rencontrer mes petites amies. nous aimons distribuerer ensemble, des achats allants ou en causant au house.we d´un ami soyez très intéressé par le dernier entretien de fashions.we beaucoup au sujet de them.by que la fin du day.i´m a toujours choqué à la façon dont rapidement le temps vole by.too mauvais journalier ne puisse pas être samedi ! pendant mon temps libre aux week-ends, j´aime habituellement me lever devant ma famille et mon petit frère de sorte que je puisse avoir tout l´ordinateur à l´amour de myself.i surfant sur l´Internet et jouant l´ordinateur games.in l´après-midi, je préfère aller chez mes amis à out.we allant ai plaisir à se reposer autour, mangeant de la pizza et films.we d´observation sont très bons à faire nothing.but, celui ne sont pas un problème ; nous tout le besoin de détendre, ne convenez-vous pas ?