Salut à tous ! Voila j´ai un devoir d´anglais a faire, le devoir est de parlez 1 minute de moi et de mes activité devant la classe... Je vous demmende pas de me trouver des idées... Mes plus tôt de les corrigers ( je me répète assez souvant)
-------------
Hi ! My name is ****** *****, and I am thirteen years old, i´m live in the **** city... My tall is over five feet, my eyes is green and blue. My color hair is brown.
I Like, computer, music, video-game, sport, subway and even more . .. I don´t like, tomato,fish, courts of visual art and even more...
My hobbies is computer, video-game ( pc and Xbox), sport ( basket-ball, soccer, snow skate, bike) and school . ..
My favorite sport is Soccer, I like soccer(later I want to become player of soccer pro in Europe) and Snow Skate ( Very ! ) . ..
later I would like to become a player of soccer pro and to have my pizzeria would be too fun! If not journalism and PC computer are two field which interest me much . .. ( traduit par google et moi :/ ! )
Bon je pense que ca fais une minute ! Je veux pas d´idée pour . .. Mes plus tôt voir comment mon anglais est correct ?