ceux qui ont commencé à ecrire un livre, vous pouvez poster le chapitre 1 ici, comme ça tout le monde pourra donner son avis!
Ouais ben moi j´ai bien essayé d´écrire qqchose mais c´est en Picard alors si vous aimez les dialectes qui sentent bon la campagne
faites moi signe...
ici tu mets tout ce que tu veux(sauf des conneries)
Non rassure toi c´est pas une connerie ( c juste que ça va être dur à comprendre) bon je vais bientôt le mettre.
Voilà: Bon courage!
FLIPE ECH TCHEURFALI
Argincourt ch’étoét un tiot villague din ches invirons ed Poé d’Picardie. Un tiot villague très trintchille, ej diroé meume monotone. Din ch’villague, i-o longtans, i avoét un onme, et tertous is l’lonmoètte Flipe ech tcheurfali, car il ouvroét mie. Os l’erconnétroét din un chint d’beudets: In effet il avoét l’pieu d’es panche qu’ale est colèe à l’pieu d’sin dos; il étoét tout minrguelot, tout sé. El moaison Flipe ale s’truvoét à ch’bout del route d’Uzenneville, et fo dire equ’s’étoét un vrai teudion. Ptét qu’avant ale étoét bellotte, mais achteure ale foaisét un molet peur. Tertous ches habitants is s’mefioétte ed li, et personne i dvisoét avuc li, et in plus il avoét unne réputachion ed’matcheu d’éfants. Adon ches tchiars et ches picieuses is avoètte vranmint peur del Flipe.
Un jour Frasie, chele-lo qu’ressoét din l’cinse près de ch’molin a ieu ( allez voèr, i est coèr, in fache del catieu), ale rintre à s’moaison timpe au matin et pi lo ale voét qu’sin fiu Batisse il étoét pu lo! Alors ale crie din l’corti: “Batisse! Où qu’ch’est t’es-ti donc? Batisse! vyint ichi! vyint voèr et’mère!” Mais ni-avoét personne qui répondoét. El guardin l’étoét vuide. Un molet pu tard el mari Frasie, un capieu sé conme unne atèle, i rintre à l’moaison, et ale i dit: “Uginne! Batisse il o dichparu! Ej sus revnu del Chnaillère d’ervant-nonne, pi j’ai vu qu’min tiot coco il étoét poin din s’cambe!
- Tchèche éq ch’est-ti q’tu m’conte lo? Ptét qu’il a parti mon Bébér pour juer avuc sin fiu!
- T’os seuremint raison.
- J’m’in vé voèr.”
Ch’Bébér, el blou ( os l’lonmoét ansi parche que sin rataïon il étoét né-naïu d’Advile), i ressoét avuc sin finme Magrite intre l’merrie et chl église; ch’étoét un ménager. El nom d’sin fiu ch’étoét Zèfe, et conme un tchyin i n’inginde poin unne agache, i rsinbloét granmint à sin père. Ch’étoét un tiot achez cros, bati à keuche et pi à sabe, conme li. Ch’Béber il étoét in tran d’raforer ches coéchons din l’rouilli, quand il aoï buker à ch’cassi del cinse; i dit à s’funme: “Ni-o quék-un qu’i buke à ch’cassi, vo vir tchèche eque ch’est!
- Ch’est chl Uginne!
- Attinds! j’vyin! li o ieu dit ch’ti lo.
- Tyin, té vlo pa ch’tans-lo! o ieu rpondiu ch’Béber. Cha vo-ti?
- Cha vo. Tu sais poin où il est min fiu Batisse?
- Nin, je n’sais mie.
- Il o dichparu ech’matan. Frasie ale s’foait du sang méchand. Ej croèyé qu’il étoét avuc Zèfe. À nos rvir!
- À ches fètes!”
Achteure chl Uginne i s’avoét intchiètè ochi. Unne foès rintrè à s’moaison, i dminde à Frasie si l’tiot il o revnu. Ale bréroét, os étoét casi à ches nonnes et toudi ryin; ale pinsoét qu’i s’étoét foait dvourè par ches leus. Quék tans pus tard, el cinsier il avoét foait el tour ed tout l’villague, mais ch’Batisse il étoét introuvable. Alors el Béber i li dminde s’il o étoé voèr din ch’teudion Flipe. “Boinne idèe” li rpond chl Uginne; “Vyins avuc mi”. Ches deus is arrivtte dvant l’banniole, et pis is bukètte à l’porte, mais personne il ouvroé. “Ej sus sûr qu’i dort, chte gran flaiyeu”, is pinsoétte. Echl Uginne il tinte d’ouvrir mais l’clitchète ale etoét blotchè, adon il hurle “Flipe! o sait qu’t’es lo! ouve!”. Conme personne i répondoait, ech Béber il o berzillè l’porte frunmèe d’un keup d’pié. Qué touilli-bailli din l’moaison! ech poèle il étoét tout crapè, el tabe ale trinoét par terre et i mantchoét des boujons à ches caïèles; ch’est conme chi ale étoéche abandonnèe; tout il étoét débistrake.
Ches deus onmes is ont criè “Flipe! Flipe!” mais l’teudion il étoét vuide. Alors ech Béber il o dit “Ej m’in vo tracher min fusieu, ej sus chertan q’ech tcheurfali l’est catchè quék part ichi”. Après qu’i soét revnu is ont rbéyè din toute el moaison, del bove à ch’guernié. Ch’étoét djo l’brunne mais is avoét ryin truvoè. Is ont finalmint décidiè d’aller à l’guindarmrie d’Poé el lindman.
un avis?
Dynna Posté le 10 juin 2004 à 18:05:10
j´ai rien compris!!!
T´inquiète pas c normal
Sinon tu as vraiment un style agréable à lire, mais je trouve que tu démarre un peu brutalement.
C´est une bonne idée de passer comme ça d´un personnage à l´autre, l´effet est réussi ( tu t´es inspiré d´Huxley? il utilise cette méthode des " Le Meilleur des mondes")
j´aime bien... mais c vrai ke c un peu brutal...
enfin bon, j´suis pas un expert en la matière
. ..
gzof:ouais c´est assez chaud ton truc!
sinon j´aime bien ceux des deux demoiselles...à suivre, j´espère!
venez sur mon topic,"textes amateurs",j´ai besoin d´avis!
DebIn=> j´avais deja lu le debut le debut sur un autre topic et j´aime bien.
Gzof=>non je me suis inspiré d´un autre bouquin ou l´auteur alterneles personnages a chaque chapitre(les enfants de la terre; J M Auel;tome 2)
ouais mais il y a la suite...
je sais j´ai lu un bout de la suite quand il est dans l´incendie,...sur l´autre topic.
quelqu-un donne son avis?
Ouai C franchement pas mal le seul truc ki ma géné c´est:
" C’était un jeune homme grand, beau, bronzé, musclé, tout quoi ! Il avait des yeux d’un bleu si profond qu’on avait envie d’y plonger comme dans un océan et ses cheveux étaient châtain clair, presque blonds. En somme c’était le mec dont rêvent toutes les filles ! "
Arrête tes fantasmes ce serait plus interessant si c´étai qq´un de normal et pa un demi-dieu. Mais t´écrit assez bien.
mais elle fantasme pas!elle le fait paraître parfait pour qu´on se dise:"ça y est , le stéréotype du beau gosse , il est pas intéressant"
mais en fait, on va apprendre après que c une vraie ordure,lol!
c juste pour dire qu´il est beau, pour stéréotypé tellement que ca devient marrant.
O fait Dynna ya marker sur ta carte de visite ke ta 13 ans et franchement ça me ferait mal.
Soit t´est la fille de Stephen King, soit tes parents ont décidés de faire ton anniversaire tous les deux ans seulement(
)
J´adore ton texte Gzof,je comprend absolument rien mais quand on lit à voix haute,c´est géniale.
C´est super Dynna! ![]()
Moi aussi j´aime bien.
Et moi vous en pensez quoi?
PROLOGUE
Cela faisait à peine quelques heures que le soleil était couché qu’une ombre se faufila par la fenêtre. Le garçon ne devait pas avoir plus d’une quinzaine d’années, mais déjà il s’était élever haut dans la hiérarchie de son clan. Il se rapprocha du lit dans lequel un homme dormait paisiblement sans savoir qu’il ne reverrait plus jamais de lendemain. Les rayons de la lune se reflétaient sur un seul et unique meuble sur lequel trône un petit tableau ovale représentant une femme et une petite fille souriante. Avec des gestes aussi souple qu’un félin le jeune garçon s’approcha du lit et prit à sa ceinture un couteau noir au manche en ivoire et d’un coup sec il trancha la gorge de sa pauvre victime. L’homme mourra sans en être conscient.
Le jeune assassin répondant au nom de Jim connaissait bien l’homme il avait été comme un père pour lui. Roger, s’était comme cela qu’il se prénommait, l’avait recueilli à l’âge de 5 ans et il lui avait enseigné à ne jamais faire confiance même à son meilleur ami. Cette leçon, Jim l’avait toujours respecté et l’avait retourné contre son père adoptif après que le chef de la caste lui ait donné pour mission de tuer Roger. Lorsque le Père donnait un ordre, personne ne voulait savoir quelles étaient les raisons et ils partaient accomplir leur méfait dans les profondeurs de la nuit.
La raison d’être de la caste était le profit. Et pour arriver à son terme, tous les moyens étaient bons tant que la garde secrète du roi ne faisait aucun rapprochement avec elle. Dans cette famille très spéciale, Jim et deux autres gamins du même âge avaient le métier peu enviable d’assassin, et Jim était le meilleur des trois.
On le surnommait, le Serpent de la Mort au sein de la caste des Parias.