mouarf
Votre carte de visite est trop longue, veuillez la racourcir.
j´ai voulu mettre ca :
hmm, ei hullumpi ehdotus, sinne kyllä tarvittaisiin tosin jotain asiantuntemusta ( en laske Mustakaria asiantuntijaksi) ja rempseää meininkiä, ei mitään mokailua sähläilyä ja sokeiden veikkaamista ( monesti ottanu päähän kun selostajat mylvii " EI KAI SE VAIN OLLUT KIMI?!?" ja viimein kun ruutun ilmestyy teksti " Baumgartner" niin selostaja tajuaa erheensä ja sanoo " huh huh, ei se ollutkaan Kivi vaan toinen Minardeista, Bruni, tuo italian salskea orsi jota koko maa kannustaa, hänhän on ainoa italialainen tässä sarjassa, kuten myös minardi tallikin tallien puolelta.").
Nämä Öskäri Säären mukahauskat vitsit eivät oikein sytytä, lähinnä olen onnellinen etten omista haulikkoa, " ha haa, autoissahan täytyy nimenomaan olla neljä rengasta, ei kolmea tai viittä, vai mitä erkki?" Tähän kun vielä lisätään varikkotoimittaja joka tohkeissaan jahtaa Kimiltä kommentteja, jotka arvoisa varikkotoimittaja voisi toki soittaa nauhaltakin eilisen tulosruudusta tai kysyä Kimin " reheellistä mielipidettä" tallin tiedotusministeriltä " joo en mä tiedä, ollaan me vähän edistytty viime kisasta mutta vielä on vähän jotain parannettavaa, tuskin mitään vakavaa. tommosta nyt sattuu vähän väliä että 100 miljoonan euron butjetilla saadaan kolme niin hyvää moottoria että insinöörit eivät ymmärrä niiden hämmästyttävää nerokkuutta jonka MERCEDES-BENZ feat. Ilmor on onnistunut loihtimaan."
Minun ehdotukseni selostajatiimiksi:
eiku hetkinen, ei vielä, ikoshen shashaa en olekaan muishtannut haukkua. se " PEUKUT PYSTYYN KIMILLE KATKON JÄLKEEN!" on vähän WANHA! Ei se näköjään perkele mitään auta vaikka mulla olis molemmat peukut kokoajan pystyssä, ei se kimi tiedä että mitä mä peukuillani näyttelen, ei se moottori sen takia räjähdä.