Bonjour à tous!
Lundi matin, n'en pouvant plus des freeze, je me suis permis d'écrire à EA qui m'a répondu cette nuit.
Malheureusement, leur solution est de tout supprimer le jeu de la console ainsi que toute sauvegarde vu qu'ils estiment qu'un fichier que la console n'a pas détecté peut être corrompu...
Pour les anglophones qui désirent savoir la marche à suivre donnée par EA, je vous copie ce qu'ils m'ont envoyé :
Please follow these and try to play again:-
There may be some corrupt files on your system. Let’s try to delete these files by following the steps below: 1. Press the PS button on the controller to enter the PLAYSTATION 3 XBM (XrossMediaBar). 2. Select the Game tab. 3. Select the Game Data Utility and press the X button. 4. Select your game 5. Find and delete all the files listed.
This issue can also be caused due to corrupt game save files, please follow the below given steps to delete your game save files: 1. Press the PS button on the controller to enter the PLAYSTATION 3 XBM (XrossMediaBar). 2. Select the Game tab. 3. Select the Save Data Utility and press the X button. 4. Delete all the files related to the game. Note: deleting your game save file would reset your offline game progress and you would need to play the game from start.
Personnellement, je ne sais pas si j'ai vraiment envie de le faire étant donné mon avancement dans la carrière et mes joueurs...
ABE