jai un probleme kan jai comence a construire ma maison jai lu le courier et yave marke trouve un agent jai klike ok et il mon marke ke jai signe un contrat et il me dise des ke vous pouve venir (me rapele plu le nom ou ya les stars et les magasin) apele nouz me koment je les apele et a koi cer le contratr