je recherche une ´zik ecoutée sur compil de foot du titre de "superman" (rock) vraisemblablement, voici une partie des paroles :
i left my body lying somewhere...
quelquechose....dark side of the moon
i feel there is nothing i can do
i really don´t mind what happen know and then
as long as you be my friend at the end
refrain :
if i get crazy and we use to call me superman
....
i´ll keep you by my side
Excusez moi c trés aproximatif mais merci d´avance 