Perso :-"Be quiet and drive" (Deftones) ;-"Whithout you I´m nothing" (Placebo) ;-"Plug in baby" (Muse).
up
3 chansons, c difficile...-"ravenous" (Arch enemy)-"the fallen" (Crematory)-"church of the machine" (symphony X)
1)savage messiah - arch enemy2)tyrants - immortal3)edge of darkness - carcass
Heaven Help - L KravitzAdam´s song-Blink 182Anthem Part 2-Blink 182
J´oubliais "Head on" de Aerosmith !
1)From the cradle to enslave:CRADLE OF FILTH2)Wait and bleed:SLIPKNOT3)Solitaire unraveling:MUSHROOMHEAD
1) Unintended (Muse)2) Don´t Look Back In Anger (Oasis)3) All Apologies (Nirvana)
3, c´est pas assez !
ENRAGE, je tiens à te dire que tu as de très bons goûts litéraires mais aussi musicaux ;-)
;)
1 from squid to liquid-cannibal corpse2 down of the sckiness-disturbed3 clown-slipknot
Mc Enroe´s poetry / Dyonisosspace dementia /MuseNo aloha / Breeders
et mention spéciale pour "si tu vas à Rio" de Dario Moreno, evidemment!
1-Sunday bloody sunday (U2)2-Y´a pas de couleur (Kéry James)3-In a little while (U2)
1/ the majesty of the nightsky (emperor)2/ inno a satana (emperor)3/i am the black wizard (emperor)
besoin que je precise mon groupe preferé?? :D
plug in baby (muse)stranded (alien ant farm)trust (adema)
j´arrive pas a touver mes 3 chansons preferes,yen a tellement alors voici mon top 3 de la journée
1/ MAYHEM>funeral fog2/ MANOWAR>fight for freedom3/ IMMORTAL>withstand the fall of time
John lennon:imagineMichael jackson:speechlessin the nursery:after great pain
Voila,voila!
alors... -Every me and every you ( Placebo ) -Si j´étais moi ( Zazie ) -Come cover me ( Nightwish )
Cette liste ne sera certainement pas tjrs la même... mais je crois qu´elle révèle bien les styles de musique que j´aime
A propos, vous en pensez quoi de mes goûts musicaux ?
1) Bring it on (limp bizkit)2) Bitch please 2 (DR.Dre)3) Christraping Black Metal (Marduk)
EN ce moment:
Natural man de Lou RawlsMr Zoot Zuits de Flying NeutrinosLove me or Leave me de Jennie Löbel