Y´a une erreur dans B& à l´install sous XP du genre :
This build of CDCode is for B& This is an invalid build of CdCode.
Please fill out the Ereg Config Form to obtain a valid CdCode build.
Chais pas skesé alors ke sous les zotes zindozes
ca marche .
HELP