Hello,
Thank you for being a part of the EA Family.
It's always a pleasure to assist our customers in every possible way we can. We do value your money and time. Our members’ satisfaction is our primary goal.
I'm terribly sorry to hear about your banned account issue. I have escalated your ticket to our highest support staff. to be reviewed. The Tier-3 support requires 48-72 business hours to respond to all tickets.
I can definitely understand the frustration. Hopefully, you'll hear back from our Tier-3 team as soon as possible.
----
ce que j'ai compris c'est qu'ils étaient désolés de mon bannissement, et le reste, j'en ai déduit qu'ils causaient du temps de réponse, justifié par l'attente de 2 jours qu'ils m'ont fait.
Suite a ce message, je leur ai expliqué que la demarche de remboursement est en cours, tout simplement, en leur faisant comprendre gentiment que je tenais a mes comptes. j'ai d'ailleurs fait allusion a mon compte secondaire, en leur donnant l'adresse mail, puisque les deux comptes sont exactement dans la même histoire. j'vais attendre la réponse.
Bientot une semaine.