Je te file le pseudo RomanAbramovich si tu le veux Heroes , je ne l'utilise pas et je préféré celui la.
"John Obi Mikel says that no-one is safe at Chelsea, the Nigeria international admitting that owner Roman Abramovich can wield the axe as he sees fit."