taz, dans tous les clubs de L1 y a ça, ce chant est connu
http://www.youtube.com/watch?v=7g1iTxIk0YE&feature=related
vous la connaissez j'espère ?
We're the boys in Royal blue, we're called the Pride of London, we'll always stand for Chelsea until the day is done
