CONNEXION
  • RetourJeux
    • Sorties
    • Hit Parade
    • Les + populaires
    • Les + attendus
    • Soluces
    • Tous les Jeux
    • Gaming
  • RetourActu Gaming
    • News
    • Astuces
    • Tests
    • Previews
    • Toute l'actu gaming
  • RetourBons plans
    • Bons plans
    • Bons plans Smartphone
    • Bons plans Hardware
    • Bons plans Image et Son
    • Bons plans Amazon
    • Bons plans Cdiscount
    • Bons plans Decathlon
    • Bons plans Fnac
    • Tous les Bons plans
  • RetourJVTech
    • Actus High-Tech
    • Intelligence Artificielle
    • Smartphones
    • Mobilité urbaine
    • Hardware
    • Image et son
    • Tutoriels
    • Tests produits High-Tech
    • Guides d'achat High-Tech
    • JVTech
  • RetourCulture
    • Actus Culture
    • Culture
  • RetourVidéos
    • A la une
    • Gaming Live
    • Vidéos Tests
    • Vidéos Previews
    • Gameplay
    • Trailers
    • Chroniques
    • Replay Web TV
    • Toutes les vidéos
  • RetourForums
    • Hardware PC
    • PS5
    • Switch 2
    • Xbox Series
    • Switch
    • Pokemon pocket
    • FC 25 Ultimate Team
    • League of Legends
    • Tous les Forums
  • PC
  • PS5
  • Xbox Series
  • Switch 2
  • PS4
  • One
  • Switch
  • iOS
  • Android
  • MMO
  • RPG
  • FPS
En ce moment Genshin Impact Valhalla Breath of the wild Animal Crossing GTA 5 Red dead 2
Liste des sujets

Topic officiel MANCHESTER UNITED

Seven_
Seven_
Niveau 10
01 juillet 2003 à 00:05:06

Oki, mais la si c´est toi " ouaiye . ......", t´es po en ligne...

knock_turnal
knock_turnal
Niveau 10
01 juillet 2003 à 00:07:25

mais non ouaiye c batho!^^

attend toi c bien:
seven@hotmail.com

? ??^^

Seven_
Seven_
Niveau 10
01 juillet 2003 à 00:09:19

Euh, non...

knock_turnal
knock_turnal
Niveau 10
01 juillet 2003 à 00:10:41

mais alors konar je te demande ton adresse depuis le début tu bois avec raz ou quoi??^^

Seven_
Seven_
Niveau 10
01 juillet 2003 à 00:11:15

Ben c´est que je préfère pas la donner sur le ff...

knock_turnal
knock_turnal
Niveau 10
01 juillet 2003 à 00:13:41

bah donne la ailleurs!^^

knock_turnal
knock_turnal
Niveau 10
01 juillet 2003 à 00:15:01

tiens tu peux me la donner...enfin si tu veux...je la repeterai pas!

Seven_
Seven_
Niveau 10
01 juillet 2003 à 00:15:05

Voila, pécho mon adresse...

Seven_
Seven_
Niveau 10
01 juillet 2003 à 00:15:36

Trop tard ton adresse knock ^^

knock_turnal
knock_turnal
Niveau 10
01 juillet 2003 à 00:16:53

^^

Seven_
Seven_
Niveau 10
01 juillet 2003 à 00:17:46

Bon, tu te dépèche de venir sur msn? Qu´est ce tu fous??? ^^

Seven_
Seven_
Niveau 10
01 juillet 2003 à 00:20:39

Enfin... ^^

asseforever
asseforever
Niveau 10
01 juillet 2003 à 02:25:01

up !

lmarco12
lmarco12
Niveau 10
01 juillet 2003 à 14:48:01

:up:

lmarco12
lmarco12
Niveau 10
01 juillet 2003 à 15:00:00

:cool:

lmarco12
lmarco12
Niveau 10
01 juillet 2003 à 15:02:32

" Ronaldinho price rockets"

Ronaldinho is United´s top summer target
Paris St Germain have told Manchester United they must pay £31m if they want to sign Brazilian Ronaldinho.

United are understood to have agreed personal terms with Ronaldinho.

But the Old Trafford club were hoping to sign the forward for a fee in the region of £14m - less than half what PSG are now demanding.

The price, which would be a British record transfer fee if United were to pay, has been set by PSG president Francis Graille.

Furthermore, Graille revealed both Barcelona and Real Madrid have made offers for the player but that United have yet to make an offer.

" We still want him to stay," Graille told Le Parisien newspaper.

" But if United arrive with an offer of 45m euros ( £41m), the transfer can go very quickly,"

" Real propose 35million euros ( £24m) to have Ronaldinho in a year, and to pay a third as early as today.

" At the moment there is an offer from Real, who proposed a deal in two steps, and an offer from Barcelona, who proposed money and some players.

" There is nothing at all from Manchester."

Ronaldinho´s brother and agent Roberto Assis had earlier insisted Ronaldinho is happy with the deal to take him to Old Trafford.

Assis indicated that the World Cup-winning star had no problems with the personal terms on offer at United.

Ronaldinho fits Ferguson´s bill

Ronaldinho is under contract to PSG until 2006, and Assis said: " The most difficult thing is for the clubs ( PSG and United) to reach an agreement.

" We have no problems. Ronaldinho is calm. Whatever happens he has a good contract with PSG.

" He is currently in Brazil on holiday but he is eager to see what is going to happen regarding his transfer.

" Negotiations are still ongoing between clubs but things are going well as we had hoped for."

lmarco12
lmarco12
Niveau 10
01 juillet 2003 à 15:24:57

Knock alors ? ! ^^

Seven_
Seven_
Niveau 10
01 juillet 2003 à 18:56:45

:up:

asseforever
asseforever
Niveau 10
01 juillet 2003 à 21:04:34

:hello:

lmarco12
lmarco12
Niveau 10
01 juillet 2003 à 21:38:12

hello:

Sujet fermé pour la raison suivante : ancien topic
Sous forums
  • Musculation & Nutrition
  • Tennis
  • Sports de glisse
  • Cyclisme
  • Tennis de table
  • Basket
  • Boxe
  • Catch
  • Sports mécaniques
  • Rugby
  • Arts martiaux / Sports de combat
  • Football
La vidéo du moment