Hop hop hop, les nouvelles vont vites! Voici le changelob posté par Bethestha à l'instant même!
================================
Today we’ve released a new Skyrim beta update, version 1.5.26, that introduces the following fixes:
BUG FIXES
- Fixed issue with frequency of first person kill cameras
- Underwater effects now display properly
- Fixed crash when loading certain plugins
- Fixed issue where sun would not appear properly after fast travel
Note: As we recently said in the latest Bethesda Podcast, the latest Creation Kit update resolves reported issues with navmeshing. Recently we’ve discovered a change made to 1.5’s executable for support of the navmesh fix caused CTDs for users loading mods. As a result, we’ve removed the executable change in this beta update.
If you’re experiencing CTDs as a result of Tuesday’s 1.5 release, we recommend opting into the 1.5.26 Beta Update. And for the navmesh fix, the team is currently investigating the issue.
=====================================
Voilà une petite traduction FR by myself:
- Réparation de la fréquence d'enclenchement de la "kill cam" en première personne
- Les effets lorsqu'on est sous l'eau s'affichent maintenant correctement (voir mon post précédent avec les screens!
)
- Réparation de crashs qui se produisaient lorsque certains "plugins" étaient chargées
- Réparation du bug du soleil qui ne s'affichait plus après avoir fait un voyage rapide (et je confirme! Et c'est pas seulement après un voyage rapide qu'il ne s'affichait plus!)
Merci Bethestha! J'avoue qu'ils ont fait plusieurs gaffes avec leurs patchs foireux! Mais là au moins ils ont étés rapides ce coup-ci pour réparer leurs pots cassés