En ce momentGenshin ImpactValhallaBreath of the wildAnimal CrossingGTA 5Red dead 2
Liste des sujets
Règles du forum / Modération
Thanhatos
Niveau 39
17 juin 2005 à 09:34:01
Pas de suite, remue encore un peu ! !! Quel barbare celui-là alors . .. assomme le d´abord sinon
AccessDenied
Niveau 10
17 juin 2005 à 09:34:46
l´air se fait une peu lourd par ici non ?
j´ai voulu créér le forum Highlander pour ceux qui comme moi vivent depuis des siècles mais ils veulent pas ! !
Lomab
Niveau 10
17 juin 2005 à 09:38:20
Au fil des siècles le cerveau a subi quelques dommages
ta24z
Niveau 10
17 juin 2005 à 09:38:34
Hé c´est Queen qui a fait la BO d´Highlander " Princes of the Universe"
( avec Access j´ai peut etre une chance de trouve renfin quelqu´un qui connait un peu meiux Queen que la moyenne^^)
Thanhatos
Niveau 39
17 juin 2005 à 09:39:48
Je connais ! !! Et j´aimais bien Highlander
AccessDenied
Niveau 10
17 juin 2005 à 09:55:01
bein oauis je connais Queen...par contre Highlander..y a que le 1 qui s´en est sorti . .mais à peine !
AccessDenied
Niveau 10
17 juin 2005 à 09:56:43
Here we are.Born to be kings. We´re the princes of the universe. Here we belong.Fighting to survive. In a world with the darkest powers. And here we are.We´re the princes of the universe. Here we belong.Fighting for survival. We´ve come to be the rulers of your world. I am immortal.I have inside me blood of kings. I have no rival.No man can be my equal. Take me to the future of your world. Born to be kings.Princes of the universe. Fighting and free.Got your world in my hand. I´m here for your love and I´ll make my stand. We were born to be princes of the universe. No man could understand.My power is in my own hand. Ooh.Ooh.Ooh.Ooh.People talk about you. People say you´ve had your day. I´m a man that will go far. Fly the moon and reach for the stars. With my sword and head held high. Got to pass the test first time - yeah. I know that people talk about me I hear it every day. But I can prove you wrong cos I´m right first time. Yeah.Yeah.Alright.Watch this man fly. Bring on the girls. Here we are.Born to be kings.We´re the princes of the universe.Here we belong.Born to be kings. Princes of the universe.Fighting and free. Got the world in my hands.I´m here for your love. And I´ll make my stand. We were born to be princes of the universe.
ta24z
Niveau 10
17 juin 2005 à 10:01:30
Chanson écoutée 43fois sur mon Lecteur Windows Media ( loin derriere Show Must Go On,Bohemian Rhapsody,Made In Heaven Killer Queen,Don´t Stop me Now etc...) Bref vive Queen ^^