Salut 
Voici une petite traduction :
[quote]
Leah: None of this makes any sense to me. What am I missing, uncle? What am I supposed to see?
Azmodan: You thought you were so clever… that you'd outwit us all. One by one, our brethren fell into your trap… but not me. I defy you. I know the black Soulstone is the key. And it shall be mine. Soon my army will pour forth from the shattered mountain, ravaging this world and all hope of resistance. My minions will find the stone, wherever you choose to hide it. Then at long last, Azmodan shall reign as the prime evil.
[/quote]
"
Leah : Tout cela n’a aucun sens… Il y a forcément quelque chose qui m’échappe, mon oncle. Que suis-je sensé voir ?
Azmodan : Vous vous pensiez plus malins que nous… au point de nous duper. L’un après l’autre, nos frères sont tombés dans vos pièges … mais pas moi. Je me dresserai devant vous ! Je sais que la Pierre d’âme noire est la clef. Et elle sera mienne. Mon armée se déversera bientôt des entrailles de la montagne ébranlée pour dévaster le monde et briser tout espoir de résistance. Peu importe où vous la cacherez, mes serviteurs retrouveront la pierre. Alors enfin, Azmodan régnera en tant que démon primordial."