Standard en Anderlecht winnen Twingly blog zoekenBlog over dit artikel
BRUGGE - Kampioen Standard Luik en Anderlecht zijn zaterdag de Belgische competitie met winst begonnen. Standard won bij Dender met 3-1 en Anderlecht bij Cercle Brugge met 3-0.
Kampioen Standard begon het duel bij het door Johan Boskamp getrainde Dender met de door PSV begeerde spits Milan Jovanovic. De Serviër scoorde niet, maar Dieumerci Mbokani (2) en Salim Toama wel.
Jovanovic is boos op Standard, omdat de club volgens hem een overgang naar Eindhoven blokkeert. “Ik was rond met PSV”, aldus de aanvaller in de Gazet van Antwerpen. “Ik wil, net als elke voetballer, in de eerste plaats vooruitgang boeken. Ten tweede wil ik op een zo hoog mogelijk niveau spelen en ten derde meer geld verdienen. Ik zie PSV zeker zitten en was rond met hen.”
De Serviër zei verder in de krant: “Maar ik beslis niet alleen over mijn toekomst. Als Standard het been stijfhoudt, doe ik gewoon mijn contract tot 2010 uit. Het is echter tijd voor een nieuw hoofdstuk. Standard zou daar ook beter van worden.”
Qu'on le laisse partir pour 5-6M€ , il l'a bien mérité et il commence à nous faire chier aussi