Hoi Romi, so, versuechsch plötzlech Hochdütsch z'rede? Hui du, ir Schwiiz red me aber Mundart ;-) U e Bärndütsch
Äbe, mir geiz eigentlech sehr guet, bi eifach sehr müed, vor zwe Nächt hani dr Roger Federer gluegt
Puh i säge dr, dä Mätch isch bis am haubi drü gange am Morge, bi nähr schön müed gse am nächschte Morge... ha ja nume drü e haub Stunde pfuuset... Läck mr am Arsch, aber i ha glich ufmöge u bi trotzdäm go bügle! Zum Glück schaffi im Momänt nume 50% u de hani am Nami chli chönne Pfuuse... Speter bini mitem grosspère none Drucker go choufe, beziehigswies mit ihm, de channer ändlech auti Fötelis vo mir Scanne und fröid dranne ha
Am Abe hani no mitemne Kolleg abgmacht, und de wimer zäme zure Arbeitskolegin , si wohnt ire Astaut für Problem Jugendlechi (Sven hani aber ned gse
) Het üs zum z'Nacht iglade, isch rächt interessant gse dert! Di junge lüüt hei sech chli Beherscht
Und eini isch ja e huere Zicke, nei du... Wo meint si sig geng öppis bessers aus di angere, steu dr vor! Hare nähr gseit si soug Respäkt vo mir ha
Nähr bini zu de grosseutere go übernachte, u Hüt bini ja wie jede Morge widr Go Bügle! Und vori bini hei cho und schrib dr mis Haube läbe, respektiv das woni mache! Chasch mr Dankbar si dassi mr so vieu zyyt für di nimme
So, jitz hani hunger, ga jitz öppis go ässe