T'as mis beaucoup de temps je suppose
C'est quoi ta meilleure technique pour faire de l'XP ?
J'ai entendu dire que c'était mieux de ne pas améliorer les compétences tout de suite pour pouvoir progresser plus vite en niveaux.
Je cite :
"Hitting "1" damage 50 times on an enemy with 50 hp will allow you to gain 50 experience.
Hitting "25" damage 2 times on an enemy with 50 hp will allow you to gain 2 experience.
Hitting ANY further damage after the 50 hp mark is reached on the enemy will not give any experience. Once the enemy is dead, let them die."
et :
"Not Allocating Stat Points + Negative Weapon Builds
[For More Experienced Players] This is actually what I mentioned above in the previous section. Using your stat points for pure agility and defense will allow fast movement and faster experience rates. This isn't completely recommended for people that have trouble surviving. Using weapons that subtract strength (if you have any points allocated there in the first place) usually have positive bonuses to other stats. The Black Mace (level 20) subtracts 2 strength and applies additional bonuses to defense and agility, making a very strong weapon to level up with. The Necromancer's Sword is great for those having issues surviving with a strengthless build due to it's defense increase."
Par contre c'est plus chaud
J'ai testé (j'ai recommencé, j'étais level 35 mais j'ai eu peur que ça mette plus de temps par la suite vu que j'avais toujours tout booster en compétence), et je galère pas mal dans la forêt des voleurs (maudits arcs).
Mais bon, je vais continuer à faire augmenter du level
Le seul truc un peu chiant dans ce jeu, c'est justement qu'il faille farmer (grosse perte de temps). C'est justement pour ça que généralement je ne joue pas aux RPG.
Mais à part ça le jeu est très bien