Si le Batch 4 est encore ouvert, oui.
Parcontre, si tu ve qu´un mois, pour pas qu´ils renouvelle ton abo: il faut annulé ton abo sur la page "manage subscriptions" et cliquer sur cancel à coté de FilePlanet - Monthly au moin 5 jours avant le renouvellement.
cf: "FilePlanet does not offer one month of service at a time. All of our subscriptions are recurring and automatically renew unless cancelled 5 days prior to renewal. This is detailed in our User Agreement prior to subscribing.
To view what subscriptions you have or purchases you have made with IGN please visit
https://login.fileplanet.[...]n/manage.aspx"