j´ai trouvé le test sur internet.
alors je vous le met:
GAMEPLAY:
"Not that much different than the movie-inspired Spidey games, but who cares? A great game engine plus a web slinger equals a damn fine game. Venom and Carnage need their own games."
je vais essayer de traduire:pas si different des jeux inspirés du film,et alors?(la seconde phrase est plus dure)un super engin de jeux(en gros,le reste,je sais pas)venom et carnage ont besoin de leur propre jeu.(carnage a débloquer?
)
note:9.0(sur 10)
GRAPHISMES: 3D Comic Inking should be the standard for all comic book-inspired titles.
en gros le cell shading devrait etre utilisé pour tous les titres inspiré des comics book.
note:8.5
BANDE SON:Not approved by the Comics Code, but not ear wrenching by any means.
g rien capté!
note:7.9
DUREE DE VIE:Side-quests, Venom missions, and tons of unlockables will keep interest levels high. Similarities to the previous Spidey games increase the risk of a repetitive feel for gamers.
deux quetes,missions de venom,et pleins de bonus garderont haut l´interet des niveaux.les similarités avec le dernier jeu sm augmenteront le risque de déja vue pour les joueur.
note:8.4
NEXT GEN: Some older and newer technologies blend together in Ultimate Spider-Man to make for healthy dose of web-slingin’ fun.
la g rien compris!meme le titre.
note:8.6
note global:8.7
alors?la traduc est nulle je sais,si qq peut la refaire.