Bon, je vous mets un lien ici, vu ou pas je m'en fou je suis niveau 2 tralalalaalal (Naheulbeuk
)
Bon, je met le lien + Copier Coller
Lien: http://www.konami.jp/topiopics/2007/1031_1/index-e.html
Texte: KONAMI announced today that "METAL GEAR SOLID 4 GUNS OF THE PATRIOTS", the latest in the METAL GEAR series, is scheduled to be released in the second quarter of calendar year 2008.
KONAMI had initially intended to release "METAL GEAR SOLID 4 GUNS OF THE PATRIOTS" this winter and has been working on the production of the title. KONAMI has decided to delay the title's release in order to make further improvements to the quality of the game and provide even greater enjoyment for more customers worldwide.
KONAMI will continue its efforts to make "METAL GEAR SOLID 4 GUNS OF THE PATRIOTS" meet everyone's expectations.
Further information regarding the release date will be announced as soon as possible.
Title: "METAL GEAR SOLID 4 GUNS OF THE PATRIOTS"
Expected Release Date: the second quarter of calendar year 2008
Genre: Action
Platform: "PLAYSTATION 3"
Voila, donc en gros sa veut dire QUE: le jeu sera disponible entre Mars et mi-mai, cela veut donc dire QUE faut pas rêver pour l'avoir en juin, Il le sortirai pas à cette date, surtout QUE- et personne l'a précisé- le jeu DOIT se vendre à à peu près 1 million d'exemplaire, et ceci a été dit et est vrai, juin est une période d'éxam' donc arretez de spammer l'inutile en disant JUIN.
Voila voila, j'éspère avoir éclairé vot' lanterne avec mon lance-flamme. (Briquet c'est trop petit
).