"You don't have what it takes to kill me..."
BANG
(version bonus Sub' hein
)
Pis pour moi perso toute la scène d'intro du "combat" contre The Sorrow est tout juste parfaite!
"Are you one of the Cobras? (trop bien dit en plus
merci David)
-Sad... so sad...
-Are you one of the Cobras?!
-A real host of sorrow... and you're one of them!
-?
-Battles bring death... And death bring sorrow. The living... may not hear them... Their voices may fall upon deaf ears. But! make no mistake. The dead, are not silent. *Kling*
(possible que j'oublie un bout mais bon^^)
Pis:
"BURN, BABY, BURN!" 
"Mission Control... I'm coming home!"
"This time, I have 12 shots!"
MGS3 est décidément l'épisode le plus proche du film de genre, mais c'est aussi celui qui regorge le plus de répliques cultes.^^