akin_serhat Posté le 09 janvier 2006 à 14:09:11
"Conceiçao is een clown"
Christian Wilhelmsson heeft het niet zo voor Standard-speler Conceiçao. "Ik vind hem niet eens zo´n goeie speler. Hij heeft zijn beste jaren achter de rug, en zijn karakter is ook niet het beste wat er te vinden is", zegt de zweed
"Hij wil altijd een soort spanning creëren, hij is gewoon een clown", gaat Chippen verder.
Conceiçao werd in het referendum van Het Nieuwsblad verkozen voor Vincent Kompany en Christian Wilhelmsson en die laatste had het duidelijk niet zo begrepen.
===> J´ai l´impression que ca va rager du coté de sclessin ...
wilhelmsson est bien placé pour dire ça 