bonjure hihi en fete moi jai travailer bocup pour mes examen hihi car si jai des bon resutat je ne partirai pa a lecoles laner prochene cadaut hihi!
et je montrenrai pour etre SOLDAT!oui,soldat !
et je vais montrener bocup bocup hihi
et sa feser lontolmps que je ne sui pa leser des comonteres dans les forum de stikmou hihi