oui je peut pas me connecter a XBC car il me dise ceci:
XBC is not able to contact the master serveur
This is probably caused by an internet security program on your computer blocking XBC from reaching the internet
This can also be causec by the XBC serveur being down
ect...
c´est parce que les serveur son down parce que j´ai arrêter mon firewall c´est bien parce que les serveur son down?