moi je suis fan de 50 cent,LLoyd Bank$,Young Buck,Tony Yayo,The Game,Olivia GGGGGGG UNIT
Mes CD:
50Cent(Get Rich or die tryin´,Guess who´s back?,The Massacre(bientot))
G-Unit(Beg For Mercy)
LLoyd Banks(The Hunger for more)
Young Buck(Straight Outta Ca$hville Edition Collector)
The Game(The documentary Edition Collector)
Mes DVD:
50 Cent,Shoot First
50 Cent,The new Breed
Voila