1/ MORROWIND 2/ HALO 3/ RALLY SPORT CHALLENGE 4/ AMPED 5/ ENCLAVE 6/ TIME SPLITTER 7/ HUNTER THE RECKONING 8/ MOTO GP 9/ DOA 3 10/ JET SET RADIO F.
voilà pour ceux que j´ai eu
geepouks
Niveau 7
14 décembre 2002 à 22:45:13
Mon top ten. 1- Splinter Cell 2- Hitman 2 3- Halo 4- Buffy contre les vampire 5- Silent Hill 2 6- The Thing 7- House of dead 3 8- Spiderman 9- Turok Evolution 10- Munch Odyssey
Crazy-Player
Niveau 6
14 décembre 2002 à 23:54:49
1 SPLINTER CELL 2 HALO 3 JET SET FUTURE 4 MOTO GP 5 MORROWIND 6 GHOST RECON 7 RALLY SPORT 8 DOA3 9 AMPED 10 PROJECT GOTHAM
julz
Niveau 10
15 décembre 2002 à 00:01:22
1-halo 2-splinter cell 3-fifa2003 4-doa3 5-mechassault 6-jet set radio 7-timesplitters2 8-hitman2 9-amped 10-sega gt
Qladz
Niveau 2
15 décembre 2002 à 00:04:11
halo mechassault le seigneur des anneaux dynasty warrior3 splinter cell ghost recon jet set radio futur . ..