Salut à tous, bon voilà ça fait à peu près 15 jours que j´ai pleins de petits problèmes avec mon ordi que je n´arrive pas à résoudre : -j´ai tout le temps un icone qui arrive au démarrage de l´ordi nommé " click me" meme si je le supprime il revient à chaque démarrage.
-J´ai ce message qui apparait parfois : ( j´ai utilisé plusieurs logiciels de détection de spyware, spams, . .. qui ne me trouvent rien!!) : Computer Performance Recommendation
Errors in your computer´s registry database, if present, could case slow performance, slow startup, or erratic operation including system freezes and crashes.
To ensure that your system is operating correctly, we recommend that you run Registry Cleaner now, which will scan for and, if found, correct up to 20 different registry errors that could be causing slow performance.
Click OK to download Registry Cleaner which can scan for registry errors now.
ou alors ceci :
Computer registry cleaner
Registry info : ATTENTION!
Errors in your registry database, if present,
maybe slowing your system down and putting you at risk for system crashes and data loss!!
- J´ai souvent des pubs qui apparaissent ( souvent rapport au sexe) et d´ailleurs ma barre qui faisait l´anti pop-ups a disparu!
Bref pleins de petits problèmes comme ça et j´en peux plus! si quelqu´un pouvait m´aider ce serait très gentil!