salut a tous , j´ai recemment remporté une encvhere sur ebay pour windows vista ( pas la vesrion complete) mais une des plus proche. bref j´ai fait une erreur , et j´ai cru que le vendeur comptait m´envoyer le cd d´installation. ert effectivement j´aurai du prendre le temp de tout lire. bref j´ai reçu le fameux "code" pour l´activer par email aprés paiement. seulemeznt le vendeur ne m´as pas indiqué OU telecharger la vesion afin de pouvoir rentrer ce code. pourriez vous m´eclaircir svp?
merci a tous This is a fully working Official 100% Genuine License Key for Microsoft Windows Vista Ultimate Beta 2, RC1, RC2 and all CPPs (Customer Preview Program)
It can be activated on up to 10 PCs - Never Used, 100% Guaranteed to work
Please Note: You will receive the license key via e-mail (please leave an email address at the end of the checkout to where I should send the key, otherwise, it will be sent to the PayPal´s registered email address) if you are the winning bidder - No refunds issued. Auction available worldwide.